FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jesteśmy otwarci na różne formy kontaktu (kontakt osobisty , kontakt telefoniczny, mailowy czy też przez aplikację online), dostosowujemy się do potrzeb Klienta.
Dokumenty można dostarczyć do naszego biura w każdej chwili.  Najlepiej żeby dostarczyć wszystkie do 10 dnia następnego miesiąca rozliczeniowego.
Nasze wzajemne relacje są w prosty sposób określone w umowie, którą zawieramy przed przystąpieniem do współpracy.
Tak, odbieramy również dokumenty u Państwa w Firmie.
Wszystkie informacje przekazujemy drogą mailową lub telefonicznie. Oczywiście zawsze można nas odwiedzić i wyjaśnić wątpliwości.
Za błędy rachunkowe popełnione przez biuro rachunkowe odpowiada oczywiście biuro.
Posiadamy adekwatną do tych sytuacji polisę ubezpieczeniową OC przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Umowa jest zawarta na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Po zawarciu umowy kontaktujemy się z wszystkimi instytucjami począwszy od przesyłania deklaracji drogą elektroniczną, poprzez kontakty z ZUS i US.
Jeżeli korzystają Państwo z obsługi online, to wszystkie dokumenty są widoczne w aplikacji. W pozostałych przypadkach skanujemy i przesyłamy na maila. Zapraszamy też do biura, gdzie można osobiście przejrzeć dokumentację.